קרנות עידוד ממשלתיות

קרנות עידוד ממשלתיות הן הדרך של הממשלה לתרום לכלכלה הישראלית. לצורך כך הוקמו קרנות עידוד ממשלתיות, אשר מטרתן לסייע לעסקים ישראלים מסוגים שונים, באמצעות מתן הלוואות בערבות מדינה. בין הקרנות ניתן למנות את הקרן לעידוד עסקים קטנים, הקרן לעידוד עסקים בינוניים, קרן קורט וקרן ההלוואות ליצואנים.

על מנת שאחת מהקרנות האמורות לעיל וכן קרנות נוספות אחרות תאשר ו/או תמליץ על קבלת הלוואה בערבות מדינה, נדרש להגיש בקשה מנומקת ולמלא שאלון מורחב הכולל התייחסות לנתונים הכספיים של העסק הן אלה הקיימים וכן אלה החזויים, לרבות הכנת תכנית עסקית, צירוף מידע מלא אודות האשראי הבנקאי וכל אשראי נוסף הקיים בעסק וכן מידע אודות האשראי שניתן ללקוחות העסק והאשראי המתקבל מספקי העסק. לעיתים נדרשים נתונים נוספים אודות העסק ואפיוניו בהתאם לדרישות הקרן ולגורם המופקד על אישור הבקשה.

כל בקשה המוגשת לקרנות העידוד הממשלתיות, נבחנת על ידי כלכלנים חיצוניים מטעם הקרן באמצעות ניתוח הנתונים שהוגשו להם, ביקור בעסק, ראיון ולבסוף מתן המלצה לאישור או פסילת הבקשה.

משרדנו יבצע עבורכם את הכנתה המורכבת של הבקשה, יגיש אותה בשמכם לקרן העידוד ויעמוד בקשר עם הכלכלנים הבודקים אותה. לידיעתכם, לא אחת נפסלות בקשות על ידי הקרן משום שלא היה בנמצא גורם מקצועי חיצוני שיוכל להסביר ולנמק את יכולת הפירעון והצמיחה של העסק המצדיק את קבלת ההלוואה מהקרן, לרבות את הסבירות לפירעונה בעתיד. שירות זה מבוצע על ידי משרדנו במקצועיות ובהצלחה לא מבוטלת.

רואה חשבון ממשרדנו ישמח לסייע לכם בקבלת שירות זה. צור קשר ללא התחייבות. 

צור קשר
09-8920100

ייעוץ ללא התחייבות -
מלאו פרטים וניצור עמכם קשר!

שלח
הצלחה
whatsapp
נְגִישׁוּת
איפוס

מבוא

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש מידע עבור כלל המשתמשים ועבור משתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים דגש רב על הנגשת האתר לכל אדם לרבות לבעלי מוגבלויות. הכל במטרה לאפשר חווית גלישה טובה, מועילה ומהנה יותר. בתוך כך, אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות ועל כן הושקעו משאבים רבים במטרה להקל על השימוש באתר עבור כלל האוכלוסייה, זאת מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

 

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

 

מה בתפריט?

- מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת

- הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים

- עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים

- שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה

- שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר

- התאמת אתר לעיוורי צבעים

- שינוי הפונט לקריא יותר

- הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן

- הגדלת התצוגה לכ־200%

- הדגשת קישורים באתר

- הדגשת כותרות באתר

- הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות

- הצהרת נגישות

- שליחת משוב נגישות

 

הבהרה

חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות.

סמן גדול (שחור)
סמן גדול (לבן)
חלונית הגדלה
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
מונוכרום
ניגודיות כהה
ניגודיות בהירה
הדגשת קישורים
הדגשת כותרות
תיאור תמונות
ניווט במקלדת
ביטול הבהובים
Powered by EMILIA DIGITAL