החזרי מס לשכירים

החזרי מס לשכירים, כידוע, אפשריים על פי חוקי המס בישראל. מרבית העובדים השכירים המועסקים בארץ, שהכנסתם השנתית הינה עד לתקרה קבועה ושאינם מנהלים בעלי שליטה בחברות, פטורים מהגשת הדוח השנתי למס הכנסה. יחד עם זאת, ישנם מקרים בהם כדאי לעובד שכיר לפנות באופן יזום למשרדי מס הכנסה ולהגיש בקשה להחזר מס.

שכיר משלם מס הכנסה באמצעות מעסיקו מדי חודש, בסכומים הנקובים בתלוש המשכורת, והמתבססים על תחשיבים שנתיים. במקרים בהם עובד שכיר עבד במהלך חלק מחודשי השנה בלבד, או שעבד במספר מקומות עבודה ומשכורתו החודשית לא הייתה קבועה, או שהיה זכאי לנקודות זיכוי שלא ניתנו לו במסגרת חישוב השכר אצל המעסיק לדוגמה נקודות זיכוי בגין תואר אקדמאי, נקודות זיכוי בגין נטולי יכולת, נקודות זיכוי בגין מספר ילדים או שלא ניתנה לו הנחת מס בגין יישובי קו העימות הזכאים להנחה על פי מקום יישוב הספר. בכל מקרים אלה ועוד אחרים, ישנה סבירות גבוהה שנוכה לעובד מס בשיעורים העולים על המס המתחייב, וכפועל יוצא מכך, יהיה זכאי להחזר מס.

מעבר לאמור לעיל ועל פי הוראות פקודת מס הכנסה, ישנם מקרים נוספים בהם מגיעות לעובד הטבות המקנות לו זיכוי מס, אשר מקטין את חבות המס. הטבות מס אלה מוענקות הן בדרך של זיכוי או ניכוי על פי האחוזים הקבועים בחוק והן בדרך של מתן נקודות זיכוי, כאשר כל נקודה הינה בעלת ערך כספי נקוב מסוים שנקבע על ידי רשויות המס.

המחלקה למסים במשרדנו, מיכאל ויצמן ושות' – רואי חשבון, בעלת הידע והמומחיות הנדרשים לבדיקת הזכאות ל- החזרי מס לשכירים בגין השנים השוטפות וכן החזרים בגין שנים קודמות שטרם התיישנו, הכנתם והגשתם למס הכנסה עד לקבלת החזר המס המלא לחשבון הבנק של הלקוח.

למידע נוסף המצוי באתר המשרד, ראה מאמר שפורסם בנושא, המפרט את מגוון הדרכים והזכאויות למיקסום החזרי מס. במאמר ריכזנו את הנושאים הרלוונטיים לבדיקת זכאות להחזר מס לשכיר, לנוחיותכם  מצ"ב הקישור למאמר – החזר מס לשכיר.

רואה חשבון ממשרדנו ישמח לסייע לכם בקבלת שירות זה. צור קשר ללא התחייבות. 

צור קשר
09-8920100

ייעוץ ללא התחייבות -
מלאו פרטים וניצור עמכם קשר!

שלח
הצלחה
whatsapp
נְגִישׁוּת
איפוס

מבוא

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש מידע עבור כלל המשתמשים ועבור משתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים דגש רב על הנגשת האתר לכל אדם לרבות לבעלי מוגבלויות. הכל במטרה לאפשר חווית גלישה טובה, מועילה ומהנה יותר. בתוך כך, אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות ועל כן הושקעו משאבים רבים במטרה להקל על השימוש באתר עבור כלל האוכלוסייה, זאת מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

 

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

 

מה בתפריט?

- מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת

- הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים

- עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים

- שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה

- שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר

- התאמת אתר לעיוורי צבעים

- שינוי הפונט לקריא יותר

- הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן

- הגדלת התצוגה לכ־200%

- הדגשת קישורים באתר

- הדגשת כותרות באתר

- הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות

- הצהרת נגישות

- שליחת משוב נגישות

 

הבהרה

חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות.

סמן גדול (שחור)
סמן גדול (לבן)
חלונית הגדלה
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
מונוכרום
ניגודיות כהה
ניגודיות בהירה
הדגשת קישורים
הדגשת כותרות
תיאור תמונות
ניווט במקלדת
ביטול הבהובים
Powered by EMILIA DIGITAL