בקשות אשראי מבנקים

בקשות אשראי מבנקים ו/או פריסות חוב והסדרי אשראי חשוב לעשות בחכמה. למשרדנו ניסיון רב ועשיר בהגשת בקשות אשראי מבנקים שונים המוגשות על פי כללי הבנקים ובפורמטים המקובלים אצלם, לנוחיותם ולתועלת הלקוח. הבקשות מוגשות על פי צרכי הלקוח ולתאגידים בנקאיים שונים בכל רחבי הארץ, לרבות סניפים מסחריים, למרכזי עסקים ולהנהלות ראשיות של הבנקים השונים.

לשם הכנת הבקשה, תתקיים ראשית פגישה עם הלקוח, בה יוצגו בפנינו נתוני האובליגו הקיימים של העסק ואפיון צרכי התזרים, שבעטיין נדרשת בקשת האשראי. כמו כן, נבקש לקבל מידע אודות תוכניות לעתיד המתייחסות לצורך לבצע השקעות ברכוש קבוע, כניסה לתחום עיסוק חדש, הרחבת פעילות קיימת, שינויים מבניים וכיוצא באלה.

במקביל לבחינת מבנה האשראי והתאמתו לצורכי העסק, נבקש לקבל מידע אודות נכסי החברה, ובטוחותיו השונות, לרבות פירוט שעבודים הרובצים עליהם, על מנת שנוכל לפעול לשחרור שעבודים מיותרים, אשר יכולים לשמש כבטוחה לבקשת האשראי הנדרשת.

לאחר ניתוח הנתונים והסקת המסקנות המקצועיות מהם, נגיש את בקשת האשראי בשם הלקוח ובמקרה הצורך, נלווה את הלקוח במסגרת המשא והמתן מול התאגיד הבנקאי לאישור בקשת האשראי, כולה או מקצתה.

לאור העובדה שבמשרדנו, מיכאל ויצמן ושות' – רואי חשבון, מומחים המכירים את המערכת הבנקאית על בוריה, על פי רוב, ייהנה הלקוח מערך מוסף רב הנלווה להכנת בקשת האשראי. לא אחת, תוך כדי הכנת בקשות אשראי אנו מוצאים שניהול האשראי והנכסים של העסק דורשים שדרוג ושיפור. במקרים אלה, נקפיד לתת המלצות מגוונות ומושכלות לניהול כספי החברה, לניצול האשראי, לחסכון בעלויות ולצמצום בטוחות מיותרות וחשיפות לסיכונים.

רואה חשבון ממשרדנו ישמח לסייע לכם בקבלת שירות זה. צור קשר ללא התחייבות. 

צור קשר
09-8920100

ייעוץ ללא התחייבות -
מלאו פרטים וניצור עמכם קשר!

שלח
הצלחה
whatsapp
נְגִישׁוּת
איפוס

מבוא

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש מידע עבור כלל המשתמשים ועבור משתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים דגש רב על הנגשת האתר לכל אדם לרבות לבעלי מוגבלויות. הכל במטרה לאפשר חווית גלישה טובה, מועילה ומהנה יותר. בתוך כך, אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות ועל כן הושקעו משאבים רבים במטרה להקל על השימוש באתר עבור כלל האוכלוסייה, זאת מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

 

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

 

מה בתפריט?

- מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת

- הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים

- עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים

- שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה

- שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר

- התאמת אתר לעיוורי צבעים

- שינוי הפונט לקריא יותר

- הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן

- הגדלת התצוגה לכ־200%

- הדגשת קישורים באתר

- הדגשת כותרות באתר

- הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות

- הצהרת נגישות

- שליחת משוב נגישות

 

הבהרה

חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות.

סמן גדול (שחור)
סמן גדול (לבן)
חלונית הגדלה
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
מונוכרום
ניגודיות כהה
ניגודיות בהירה
הדגשת קישורים
הדגשת כותרות
תיאור תמונות
ניווט במקלדת
ביטול הבהובים
Powered by EMILIA DIGITAL