בחינת סוגיות מס

בחינת סוגיות מס נדרשת על ידי ההנהלה מעת לעת. לא אחת נקלע בעל עסק למצבים עסקיים / כלכליים / משפטיים מורכבים בהם הוא נדרש לקבל החלטה משמעותית וקריטית ולעתים אף בלתי הפיכה. לכל החלטה כזו ישנה היבטים רבים, אחד החשובים שבהם לבעלי עסק, הינו היבט המס. משרדנו מסייע לערוך בחינת סוגיות מס בעסק תוך הסתכלות על כלל הפעילות ובחינת האפשרויות לצמצום המס בהתאם לחוק, על תקנותיו.

חוקי המס בישראל משקפים בדרך כלל את רצונה של מדינת ישראל לעודד פעילויות מסוימות, או לחילופין להקטין היקפן של פעילויות אחרות, כך שהיא תפטור ממס פעילויות אותן היא מעוניינת לעודד ותחייב במס גבוה פעילויות אותן היא מעוניינת להפסיק. לדוגמא: המדינה מעוניינת לעודד פעילות פילנתרופית של ארגונים, לכן היא מעניקה זיכוי במס לכל עוסק הנותן תרומות מעל ל-300 ₪ לשנה (נכון לשנת המס 2010). דוגמא נוספת היא סוגיית העובדים הזרים בישראל. מדינת ישראל אינה רואה בעין יפה גידול בנתח העובדים הזרים המועסקים בישראל ולכן היא מעוניינת לצמצמה, לפיכך היא ממסה את עלות העובדים הזרים בישראל במסים גבוהים.

הכרת חוקי המס בישראל ופיתוח מומחיות בנושא, חשובה מאד כשירות לבעלי עסקים וחברות, בבואם לקבל החלטות עסקיות ואחרות, כגון העברת נכסים ופעילויות מעסק לחברה, מחברה לחברה, הפחתת הון, פירוק חברה, השקעות במקרקעין, מיסוי חברות על סוגיהן, מיסוי ניירות ערך, ריבית וכדומה.

במשרדנו, מיכאל ויצמן ושות' – רואי חשבון, צוות המחלקה למסים עומד לרשות הלקוחות ומסייע ככל שנדרש בבחינת כל סוגיה שיש לה השלכה מיסויית ויציג פתרונות יצירתיים לתשלומי מס נמוכים ביותר ו/או לדחיית המס, ככל שניתן, והכל בהסתמך על החוק, התקנות, הצווים, התקדימים והוראות הביצוע הרלוונטיות.

רואה חשבון ממשרדנו ישמח לסייע לכם בקבלת שירות זה. צור קשר ללא התחייבות. 

צור קשר
09-8920100

ייעוץ ללא התחייבות -
מלאו פרטים וניצור עמכם קשר!

שלח
הצלחה
whatsapp
נְגִישׁוּת
איפוס

מבוא

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש מידע עבור כלל המשתמשים ועבור משתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים דגש רב על הנגשת האתר לכל אדם לרבות לבעלי מוגבלויות. הכל במטרה לאפשר חווית גלישה טובה, מועילה ומהנה יותר. בתוך כך, אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות ועל כן הושקעו משאבים רבים במטרה להקל על השימוש באתר עבור כלל האוכלוסייה, זאת מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

 

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

 

מה בתפריט?

- מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת

- הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים

- עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים

- שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה

- שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר

- התאמת אתר לעיוורי צבעים

- שינוי הפונט לקריא יותר

- הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן

- הגדלת התצוגה לכ־200%

- הדגשת קישורים באתר

- הדגשת כותרות באתר

- הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות

- הצהרת נגישות

- שליחת משוב נגישות

 

הבהרה

חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות.

סמן גדול (שחור)
סמן גדול (לבן)
חלונית הגדלה
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
מונוכרום
ניגודיות כהה
ניגודיות בהירה
הדגשת קישורים
הדגשת כותרות
תיאור תמונות
ניווט במקלדת
ביטול הבהובים
Powered by EMILIA DIGITAL