שירותי בוררות וגישור

שירותי בוררות וגישור נדרשים מעת לעת על ידי בעלי עסקים וחברות לצורך פתרון מחלוקות עסקיות שונות. במציאות העסקית כלכלית הישראלית, כבכל מקום בעולם, מחלוקות עסקיות וכספיות הינן חלק בלתי נפרד מעולם העסקים. אחת הדרכים ה"אלגנטיות", החסכוניות והמהירות לפתרון סכסוכים או מחלוקות עסקיות ואחרות, הינה פנייה למגשר או לבורר, לקבלת שירותי בוררות וגישור.

בניגוד לפניה לבתי משפט, המאופיינים בעיקר בהתארכות משפטים, לעיתים על פני שנים, עקב עומס רב, הליך הגישור או הבוררות הוא בדרך כלל מהיר וענייני וזה כשלעצמו מהווה יתרון עצום.

ישנם הבדלים משמעותיים מאד בין גישור לבין בוררות, בראש ובראשונה בזהות מקבל ההכרעה. בעוד שבהליך בוררות ההכרעה מתקבלת על ידי הבורר, המוסכם על ידי שני הצדדים וזו, בדרך כלל, אינה ניתנת לערעור, הרי שבהליך גישור מתקבלת ההחלטה על ידי הצדדים עצמם, תוך סיועו של המגשר בגיבוש הפשרה, המקובלת על שני הצדדים, תוך שמירת תקינות היחסים ביניהם.

למעשה הבוררות דומה מאד למשפט. בדרך כלל, ללא צורך בדיני הראיות וללא צורך בנימוק ההחלטה, התהליך מתחיל לאחר הגשת תביעה משפטית וההחלטה לגשת לבוררות יכולה להיות בהסכמת שני הצדדים, מיוזמתם או עקב הצעתו של השופט. הבוררות תתנהל, לעתים, בנוכחות באי כוח הצדדים, לרבות כתבי תביעה והגנה, אך תהיה, על פי רוב, באווירה פחות פורמאלית ויותר עניינית, כך שבדרך כלל תהיה מהירה יותר עד לקבלת ההחלטה.

הליך גישור פחות מחייב מהליך בוררות. אין חובה להמשיכו מהרגע בו התחיל וניתן להפסיקו בכל רגע. הגישור אף נותן משקל רב לעובדות חשובות מעבר למהות הסכסוך או המחלוקת, שכן הוא מושתת על ניסיון אמיתי לשמור על תקינות היחסים בין הצדדים ולכן הוא מתאים מאד לבני משפחה וחברים קרובים המעוניינים להמשיך ביחסי החברות ביניהם, תוך פתרון המחלוקת.

לאור ההבדלים העקרוניים בין הליך הבוררות להליך הגישור, כאמור לעיל, הליך הגישור צפוי להיות זול יותר באופן משמעותי, שכן הוא חוסך עלויות שכר טרחת עו"ד היכול להצטבר לסכומים משמעותיים ככל שהמשפט או הבוררות מתארכים ובפתרון מהיר יחסית של המחלוקת הכספית ויתרונו הגדול – לחץ ועומס נפשי הנחסכים לשני הצדדים.

מנהל משרדנו, מיכאל ויצמן רו"ח, חבר במרכז לבוררות ולגישור של לשכת רו"ח בישראל ומנוסה מאד במתן שירותי בוררות וגישור בתחומים כלכליים ו / או חשבונאיים בעיקר. שירותים אלה ניתנים בצורה מקצועית ודיסקרטית, באווירה נעימה ונינוחה והכל לצד תנאים הולמים ביותר לקיום ההליך, לרבות חדר ישיבות נוח, גדול ומאובזר ותוך התחייבות לסיום ההליך בזמן קצר ביותר, ככל שהדבר תלוי בנו.

רואה חשבון ממשרדנו ישמח לסייע לכם בקבלת שירות זה. צור קשר ללא התחייבות. 

צור קשר
09-8920100

ייעוץ ללא התחייבות -
מלאו פרטים וניצור עמכם קשר!

שלח
הצלחה
whatsapp
נְגִישׁוּת
איפוס

מבוא

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש מידע עבור כלל המשתמשים ועבור משתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים דגש רב על הנגשת האתר לכל אדם לרבות לבעלי מוגבלויות. הכל במטרה לאפשר חווית גלישה טובה, מועילה ומהנה יותר. בתוך כך, אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות ועל כן הושקעו משאבים רבים במטרה להקל על השימוש באתר עבור כלל האוכלוסייה, זאת מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

 

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

 

מה בתפריט?

- מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת

- הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים

- עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים

- שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה

- שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר

- התאמת אתר לעיוורי צבעים

- שינוי הפונט לקריא יותר

- הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן

- הגדלת התצוגה לכ־200%

- הדגשת קישורים באתר

- הדגשת כותרות באתר

- הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות

- הצהרת נגישות

- שליחת משוב נגישות

 

הבהרה

חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות.

סמן גדול (שחור)
סמן גדול (לבן)
חלונית הגדלה
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
מונוכרום
ניגודיות כהה
ניגודיות בהירה
הדגשת קישורים
הדגשת כותרות
תיאור תמונות
ניווט במקלדת
ביטול הבהובים
Powered by EMILIA DIGITAL