פתיחת תיק עוסק מורשה

פתיחת תיק עוסק מורשה, הינו שרות נוסף של משרדנו שאוהב גם עסקים קטנים ובינוניים. כאשר אדם שוקל לפתוח עסק עצמאי קטן, הוא בוחן את הנדרש ממנו במסגרת הפעלת העסק עצמו, לדוגמה מקום הצבת העסק, העיר, האזור, דרכי הפרסום שבכוונתו ליישם, ההתקשרויות עם ספקים ונותני שירותים, קליטת עובדים ועוד… כמן כן, הוא בוחן את הנדרש מהמוסדות הממשלתיים, לרבות מה נדרש ממנו לצורך פתיחת תיק עוסק מורשה.

ידוע שלצורך פתיחת תיק עוסק מורשה, נדרש בדרך כלל מנהל העסק לפנות לרשויות מס ערך מוסף במקום מגוריו ו/או במקום העסק ולהגיש בקשה לפתיחת תיק עוסק מורשה. משרדנו המקושר בקשר בין מחשבי עם רשויות המס לרבות עם מס ערך מוסף מאפשר ללקוחותיו את פתיחת תיק עוסק מורשה אצלנו, כך שהעצמאי החדש אינו נדרש לגשת פיזית למשרדי מס ערך מוסף. הבקשה תכלול בדרך כלל, נספחים נוספים לטופס לפתיחת התיק (טופס מע"מ 821 – רישום לצרכי מס ערך מוסף), כגון: צילום תעודת זהות, אישור ניהול חשבון בנק, חוזה שכירות וכדומה.

כמו כן, ישקול בעל העסק האם לנהל את עסקו במסגרת של עוסק מורשה, או שמא נכון לעשות זאת באמצעות פתיחת תיק עוסק פטור ואולי אף חברה בע"מ.

לפיכך ובהתאם לאמור לעיל, ההחלטה הסופית על התאמת המבנה המשפטי העסקי וכן ההחלטה על דרך הרישום במע"מ, משתנה בהתאם לשורה ארוכה של נושאים, שיש לתת עליהם את הדעת וכך יכול שההמלצה שתינתן לעסק אחד תהיה אחרת לגמרי מהמלצה שתינתן לעסק אחר.

משרדנו, מיכאל ויצמן ושות' – רואי חשבון, ישמח לעשות עבורכם סדר בדברים ולייעץ לכם, ללא התחייבות, על פתיחת תיק עוסק מורשה ו/או על פתיחת תיק עוסק פטור, זאת ללא כל צורך בכך שתתייצבו במשרדי המוסדות מס ערך מוסף, מס הכנסה וביטוח לאומי. משרדנו מחובר בקשר בין מחשבי עם המוסדות השונים וכן בעל הרשאות מתאימות לפתיחות התיקים באופן עצמאי, כך שלא תצטרכו להטריח עצמכם לגשת למוסדות המיסוי השונים ופתיחת התיק תהיה מיידית.

רואה חשבון ממשרדנו ישמח לסייע לכם בקבלת שירות זה. צור קשר ללא התחייבות. 

צור קשר
09-8920100

ייעוץ ללא התחייבות -
מלאו פרטים וניצור עמכם קשר!

שלח
הצלחה
whatsapp
נְגִישׁוּת
איפוס

מבוא

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש מידע עבור כלל המשתמשים ועבור משתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים דגש רב על הנגשת האתר לכל אדם לרבות לבעלי מוגבלויות. הכל במטרה לאפשר חווית גלישה טובה, מועילה ומהנה יותר. בתוך כך, אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות ועל כן הושקעו משאבים רבים במטרה להקל על השימוש באתר עבור כלל האוכלוסייה, זאת מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

 

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

 

מה בתפריט?

- מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת

- הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים

- עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים

- שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה

- שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר

- התאמת אתר לעיוורי צבעים

- שינוי הפונט לקריא יותר

- הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן

- הגדלת התצוגה לכ־200%

- הדגשת קישורים באתר

- הדגשת כותרות באתר

- הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות

- הצהרת נגישות

- שליחת משוב נגישות

 

הבהרה

חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות.

סמן גדול (שחור)
סמן גדול (לבן)
חלונית הגדלה
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
מונוכרום
ניגודיות כהה
ניגודיות בהירה
הדגשת קישורים
הדגשת כותרות
תיאור תמונות
ניווט במקלדת
ביטול הבהובים
Powered by EMILIA DIGITAL