דוח אישי למס הכנסה

דוח אישי למס הכנסה מוגש בסיוע המחלקה למסים שבמשרדנו. מחלקת המסים עוזרת ללקוחות להגיש דוח אישי למס הכנסה הנדרש על פי חוק על ידי רשויות המס מידי שנה מעסקים עצמאיים, משותפויות, ממנהלי חברות שכירים ומשכירים בכירים.

הדוח השנתי האישי למס הכנסה נדרש בעיקר מבעלי עסקים עצמאיים ואליו מצורף דוח רווח והפסד בלתי מבוקר, הכולל את הכנסות העסק, בניכוי הוצאות ישירות לתפעול העסק, הוצאות הנהלה וכלליות, הוצאות מימון וכן תיאום הוצאות והכנסות אשר אינם מוכרים לצרכי מס הכנסה. דוח אישי למס הכנסה מבטא למעשה את רווח העסק המחושב על פי הוראות מס הכנסה. כאמור, הדוח אינו מבוקר, אך למרות זאת צוות המחלקה סוקר את סעיפי הדוח כדי לוודא שהנתונים סבירים ולפיכך, עורך את הדוח במתכונת המתאימה לסוג העסק – מסחרי, תעשייתי יצרני, נותן שירותים, קבלני, חקלאי, וכדומה.

לאחר עריכת דוח הרווח וההפסד מתבצע איסוף נתונים המשפיעים על חישוב המס, לרבות הסטטוס המשפחתי של הנישום, לצורך קביעת נקודות הזיכוי המתאימות לסטטוס המשפחתי שלו וכן נתונים נוספים כגון מועד השחרור מצה"ל, מועד סיום הלימודים האקדמאים, מספר הילדים, מקום המגורים לעניין קבלת הנחת מס ליישובי ספר, בן משפחה נטול יכולת וכדומה. על בני זוג המועסקים אחד אצל השני (עובדים יחד)  חלים כללי מסוי נוקשים יותר המחייבים עריכת חישוב מס מאוחד, כלומר שהכנסות שני בני הזוג יחשבו כאילו הם הכנסותיו של אחד מהם ואולם, ישנם כללים (כגון: מקום העסק, שעות העבודה וכדומה) המאפשרים חישוב מס נפרד לבני הזוג על אף שהם עובדים יחד באותו עסק.

המחלקה למסים במשרדנו, בעלת הידע והמומחיות הנדרשים לעריכת הדוחות השנתיים למגוון עסקים ולסוגי נישומים שונים והכל תוך ניצול מושכל של הטבות מס ותכנוני מס לגיטימיים להפחתת המיסוי בכל הדרכים החוקיות האפשריות.  במשרדנו, מיכאל ויצמן ושות' – רואי חשבון, מצויים מיטב רואי החשבון ויועצי המס, אשר יסייעו לנישום לערוך את הדוחות בצורה הנכונה ביותר וזאת במטרה לנצל את מלוא זכויות המס, הניכויים והזיכויים האפשריים.

רואה חשבון ממשרדנו ישמח לסייע לכם בקבלת שירות זה. צור קשר ללא התחייבות. 

צור קשר
09-8920100

ייעוץ ללא התחייבות -
מלאו פרטים וניצור עמכם קשר!

שלח
הצלחה
whatsapp
נְגִישׁוּת
איפוס

מבוא

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש מידע עבור כלל המשתמשים ועבור משתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים דגש רב על הנגשת האתר לכל אדם לרבות לבעלי מוגבלויות. הכל במטרה לאפשר חווית גלישה טובה, מועילה ומהנה יותר. בתוך כך, אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות ועל כן הושקעו משאבים רבים במטרה להקל על השימוש באתר עבור כלל האוכלוסייה, זאת מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

 

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

 

מה בתפריט?

- מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת

- הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים

- עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים

- שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה

- שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר

- התאמת אתר לעיוורי צבעים

- שינוי הפונט לקריא יותר

- הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן

- הגדלת התצוגה לכ־200%

- הדגשת קישורים באתר

- הדגשת כותרות באתר

- הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות

- הצהרת נגישות

- שליחת משוב נגישות

 

הבהרה

חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות.

סמן גדול (שחור)
סמן גדול (לבן)
חלונית הגדלה
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
מונוכרום
ניגודיות כהה
ניגודיות בהירה
הדגשת קישורים
הדגשת כותרות
תיאור תמונות
ניווט במקלדת
ביטול הבהובים
Powered by EMILIA DIGITAL